sobota, 6 marca 2010

testuje nowe kształty


kulki lepsze?

8 komentarzy:

  1. próbowałam zrobić sześcian. Zajęło mi to 2 godziny i skończyło się na bliżej nieokreślonej figurze:/ a skrzydełka oczywiście z allegro, zamówiłam jeszcze 2 rodzaje, a w domu mam 2. Zakochałam się w kolczykach aniołkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://posrebrzany-swiat-srebra.blogspot.com/6 marca 2010 15:15

    super!
    mnie najbardziej podobają się niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  3. A robiłaś najpierw kulkę? Mi jest tak o wiele wygodniej, ale i tak sporo czasu mi to zajmuje. Hehe, rozcięłaś te warsztatowe ;) Muszę napisać do Mai, aby trójigłowiec dla mnie przyniosła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sześciany bardzo mi się podobają. A da się zrobić jeszcze tak, żeby po bokach były kropki jak na kostce do gry?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie, że się da :) tylko już nie miałam czasu. Bo to dużo dlużej wychodzi.
    Ale niedługo się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to ja wtedy chętnie się uśmiechnę o jedną parę :) I myślę, że dobrze byłoby już przejść na "ty", będzie łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi głupio było od razu w tym pociągu "ty" strzelać, w końcu nie każdy lubi się spoufalać :) Ale to miło mi, następnym razem opijemy :D
    Kostki byłyby dla mnie idealne malinowe lub liliowe, kropki koniecznie białe.

    OdpowiedzUsuń